De LAURA

English language Het begon als een mooie eenvoudige schets van een stoel met een verhaal,
als ontwerpopdracht voor haar studie. [HvA]

nieuwsbrief enveloppe
info De LAURA

Een viertal medestudenten wilde iets tastbaars maken na het overlijden van Laura. Samen met ontwerper Bas Pruyser is deze schets uitgewerkt tot een echte fauteuil. Tot het maken van een prototype ging alles volgens plan. Nu kwamen wij op een punt dat professionele hulp nodig was.

voorblad Hiervoor heb ik (vader Laura) met enige hulp een presentatie mogen geven bij Koninklijke Ahrend. Direct werd hulp geboden en enkele weken later was daar het proto type.

Koninklijke Ahrend

Vanwege de unieke en positieve uitstraling van de Laura Fauteuil en mede het verhaal wat met Laura is gebeurd, heeft Koninklijke Ahrend dit ‘Project Laura’ in de armen genomen. Onze wens is dat een gedeelte bij verkoop van de Laura Fauteuil de Stichting Project Laura ten goede komt waarmee we onze doelen kunnen uitvoeren.

Uniek aan de Laura Fauteuil is de veelzijdigheid van gebruik. Zowel kinderen als volwassenen kunnen in één en dezelfde stoel zitten. (ondersteboven zetten)

Wilt u informatie over de Laura Fauteuil kies: informatie
Voor informatie en vragen: stichtingprojectlaura