7 oktober weer landelijke aandacht

11 Augustus, overleg tussen de Trombosestichting Nederland en Stichting Project Laura. Belangrijkste boodschap; er komt voor de tweede maal landelijke aandacht aan trombose zoals ook vorig jaar is gedaan.
Er komt wederom een medisch katern bij de Telegraaf (7 oktober a.s.) welke gewijd is aan trombose. Hierin een herinnering aan onze Laura en vertellen twee tieners hoe het is om te leven met trombose.

Bij deze herinnering ook een advertorial met aandacht aan de Laura Fauteuil. De Laura Fauteuil zal leverbaar zijn vanaf begin 2016 en hiermee wordt onze stichting financieel geholpen.

Weet u nog: iedereen moet weten wat er met Laura is gebeurd om te zorgen dat dit geen enkel meisje of jonge vrouw meer kan overkomen. Lees het hele verhaal in de Telegraaf (medische bijlage) van 6 oktober 2014.